Use your stuff #3 - Sunshine

Oh wat heerlijk dat het zonnetje er weer is. Ik had hem een beetje gemist! Al denk ik niet dat we mogen klagen over het weer de afgelopen maanden, maar als de zon zich wat vaker laat zien, zijn we allemaal toch net even wat vrolijker. Lekker naar buiten, met de zonnebril op!


Voor deze layout heb ik heerlijk ontspannen bloemen zitten knippen uit een vel papier uit mijn voorraad (ik zie trouwens dat ik ergens een stukje vergeten ben haha). Vond de combinatie met het grijs wel erg leuk. Lekker contrast! De stempels kwamen goed van pas. Ik had deze nog niet vaak gebruikt... #useyourstuff ;)

Fijne zonnige dag allemaal!

Reacties

  1. Jaaa... heerlijk zonnig, buiten en op je layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijke en zonnige LO, maar ja, wat wil je, zo'n kleine meid maakt zelfs van een zandbak een bloeiende tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave LO en superfoto van je kleintje met haar brilletje. Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig deze foto, lekker eigenwijs!! Toffe LO erg mooi gedaan weer, en ook deze is weer anders van stijl. Je gaat lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts