#useyourstuff

Cornelie plaatste zojuist een top-idee op haar blog: use your stuff. Ze wil iedereen daarmee aansporen hun spullen die ze nog hebben liggen echt eens te gebruiken, of opnieuw erbij te pakken in combinatie met nieuwe spulletjes...

I'm in! Voor mijn Project Life in de maand april kon ik vooralsnog geen geschikte paper pad vinden, dus lijkt het me leuk om eens een oude scraplijn erbij te pakken en die te gebruiken.

Doe je ook mee met Use Your Stuff? Dan is het natuurlijk extra leuk om #useyourstuff erbij te plaatsen. Vooral als je ook op social media actief bent.

Reacties

  1. Hihihi.... daar zijn Nelleke en ik al een jaar mee bezig. En nog heb ik spullen liggen die ik nog niet gebruikt heb! Errug!! Maar ik kom dingen tegen die vergeten waren, en dan lijkt het weer nieuw! Ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ik ga ook meedoen, echt een top idee! Ik probeer het altijd wel, maar het blijft natuurlijk lekker makkelijk om altijd de nieuwe spullen als eerst te pakken. Extra leuk om weer eens ons best te doen de 'oudjes' ermee te combineren. Groetjes, Linda P.S. wat ziet je blog er mooi, strak uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt mij ook wel wat, nog zoveel spulletjes en papier, af en toe opruimen werkt ook prima. ik was afgelopen week op zoek naar een lintje met opdruk 'wedding day', wist dat het ergens was,.....maar waar....wel gevonden,
    ik zie dat ook jij je blog veranderd hebt.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé leuk je link, dank je, had nog een soort van logo dingetje gemaakt hihi,( zie mijn blog) maar dit vind ik bijna nog leuker...de eenvoud weer he! Er word leuk op gereageerd, dus ik ben benieuwd wat er gemaakt wordt! Je blog is mooi geworden, ik ruik nieuwe blog berichten met super mooie maaksels ;-)) X van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts