Wie helpt mij aan Heidi Swapp Sugar Chic? Leuk pakket retour.

Hallo hallo scrappers & verzamelaars,

Mijn tijdelijke (althans, dat vermoed ik) obsessie voor dierenprints neemt extreme vormen aan. Ik sta bijvoorbeeld te springen om aan de slag te gaan met een oudere lijn van Heidi Swapp: Sugar Chic, maar die is nergens meer te koop in Nederland. Geen idee hoe deze lijn destijds aan mijn aandacht is ontsnapt :).

Maar nu dacht ik, er is vast wel iemand die nog een half exemplaar van dit leuke blokje ongebruikt in de kast heeft liggen, toch? Wie o wie kan mij eraan helpen? Uiteraard wil ik ervoor betalen en de verzendkosten vergoeden! En als dank stuur ik je dan ook nog een leuk pakketje toe.

Je kunt mailen naar handmadewithlove@hotmail.nl.

Alvast bedankt!

PS, tips in de goede richting zijn natuurlijk ook altijd welkom!




Reacties

  1. Helaas kan ik je niet helpen. Kan mij voorstellen dat je hier graag mee aan de slag wil. Het is precies een papierlijn wat bij jou past. Succes, hoop dat het gaat lukken. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het 12x12 inch pakket is nog te bestellen bij de groothandel zag ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier nog een paar vellen van liggen, geloof ik, maar ik heb alleen de grote vellen. Het blokje is op.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts