SOS #38 Heidi Swapp - Babykaartjes


Het is weer zaterdag, tijd voor een serie! Als het goed is heb ik een heerlijk shopweekend (do en vr) achter de rug met mijn zus. Geen tijd om uit te rusten: door naar de high tea workshop van Bij Oma Dee en vanavond een bruiloft. Gelukkig had ik dit bericht al gepland staan :)

Van Marjan kreeg ik voor mijn verjaardag leuke papiertjes van Heidi Swapp. Dit merk is een van de eerste merken waar ik jaren terug iets van kocht voor scrappen. Toen volgde ik Heidi's blog ook op de voet. Dat doe ik nu niet meer, maar het merk spreekt me nog steeds aan. Dus lekker aan de slag gegaan met deze zoete kleurtjes. Héél geschikt voor babykaartjes, vinden jullie niet?

Heel wat verstuurd de afgelopen tijd, dus handig voor de voorraad.

Leuk in combinatie met houten embellishments...

Embossen, moet ik écht vaker doen, zo leuk!

Mijn favoriet uit deze serie.
Heerlijk met deze materialen gewerkt. Misschien toch het blog maar weer eens tevoorschijn toveren in mijn leeslijst. Hebben jullie een favoriet scrapmerk?

TIP - doe je aan project life of scrappen? Dan heb ik hier een linkje naar HEEL VEEL inspiratie!

Reacties

  1. Wat een leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaartjes, heel lief gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie! Ik heb twee weken terug ook een kaartje gemaakt met cirkels en grote letters er op, maar dan een CAS-variant. Die staat deze week ergens ingepland voor op mijn blog. De papiertjes die je hebt gebruikt zijn idd heel leuk voor babykaarten. Ik gebruik eigenlijk van alle merken wat, er is zoveel leuks! Producten van Eline, MFT en sinds kort heb ik Lawn Fawn in mijn bezit. Ooh en dan al die leuke paperpads die er zijn..... ik kan er niet één kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze super leuk geworden, Nadine.
    Heb net de 'September Skies' Collection van Heidi Swapp besteld. Ga ik lekker mee aan de slag zodra dat weer lukt. En tja, Teresa Collins blijft natuurlijk vooral één van mijn favo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dit papier is echt geschikt voor babykaartjes! Wat zijn ze schattig geworden.. Je hebt een druk, maar zo te lezen ook wel heel gezellig weekend achter de rug/ voor de boeg. Veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuke serie, stuk voor stuk schatjes van kaarten! Tof gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit papier is zeker mooi voor babykaartjes. Lief zijn de zachte kleuren!

    Heb je een leuke dag gehad? Zeker moe nu (en hopelijk voldaan).
    Ik wens je een rustige zondag. Geniet van het weer!
    Lieve groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je schattige kaartjes gemaakt met het Heidi Swapp papier, blij dat je het gebruiken kon! Ik heb er nog veel van, maar komt wel goed... Ooit 😉

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hoi Nadine,

    Dat zijn wel hele leuke en mooie kaartjes ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt! De houten figuurtjes heb ik ook nog. En favoriet merk...nee dat eigenlijk niet. Papier van MME en Echo Park vind ik altijd wel mooi. Maar ik koop wat ik mooi vind.
    Je weekend klinkt erg gezellig!
    En je hebt er natuurlijk geweldig weer bij om te shoppen en de bruiloft! kun je de werkweek weer goed in!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve kaartjes Nadine, mooi de tweelingkaartjes met houten embellies! Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald merk DP, er is zoveel moois!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk, en het papier leent zich idd prima voor dit soort kaartjes.
    Mijn favorieten zijn de tweeling kaartjes. Erg mooi!
    Nou bezig bijtje, ga nu maar lekker van je vrije zondag genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts