Liftchallenge #72

Vandaag een heel andere liftkaart dan de vorige. Marjan koos deze kaart van Christyne Kane. Is ie niet mooi? Op haar blog vind je nog veel meer mooie kaarten. Maar op dit blog laat ik mijn liftkaart zien ;)




Ik was (alweer) op de vintage tour. Dit papier had ik namelijk nog op mijn bureau liggen. Over van een cadeau-envelop. En dat lint met Happy Birthday vond ik er leuk bij passen. Een beetje romantisch. Iets heel anders dan jullie wellicht van mij gewend zijn, maar dat is nu juist het leuke van de liftchallenge. Je gaat soms een heel andere kant op dan je eigen stijl.

Dus ik zou zeggen doe lekker mee. Kijk op het liftblog voor de voorwaarden (klinkt strenger dan we zijn), nog meer inspirerende voorbeelden en leef je uit! Je kunt meedoen tot en met vrijdag 26 september. Veel plezier!

Reacties

  1. Prachtig Nadine! Alles klopt, papier, lint, vlindertjes, tekst...mooooooi.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Jouw kaart is ook echt prachtig, wowwww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik had dit zeker niet als een Nadine herkent. Maar wel erg mooi gedaan! Dat lint is super! Prachtige lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie lift, Nadine, jij wist er wel raad mee! Kleine dingetjes zijn wel echt van jouw hand, al is de stijl anders dan ik van je ken. Erg leuk dat je de stempel gebruiken kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi romantisch kaartje, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit echt een heel leuk kaartje! Dat lintje met de tekst is zo mooi!
    En of het nu vintage is of niet, je ziet er toch nog duidelijk aan dat het een Nadine-kaart is ;-)

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart , fijne dag

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift, Nadine! Dat romantische heeft wel wat, ook al is het niet echt mijn 'ding'.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets heel anders en weer hartstikke mooi. Je bent dus ook heel goed met vintage! De kaart heeft iets dromerigs en heel subtiel; mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, zachte kleurtjes, romantisch papier. Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts