For the guy...

...who has everything. Mijn man dus! haha Deze kaart maakte ik voor zijn verjaardag begin oktober. Het papier is van Basis Grey, een heel leuk blokje voor mannenkaarten én vrouwenkaarten. Wat heb ik dat merk een tijd niet gekocht. Nu hebben ze echt weer een aantal leuke lijnen gefabriekt. Help! De stempels zijn van MFT en doen het altijd zo goed! Als je vaak geld geeft met een verjaardag, is deze stempel echt een must-have. Leuk voor op een envelopje...

De cirkels zijn gestanst met mijn favoriete nestabillities. Rond de buitenste rand heb ik gaatjes geprikt. Na het stansen ontstaat namelijk heel handig zo'n lijntje die je dan makkelijk kunt volgen met een prikpen. De cijfers zijn van MFT en voor de verandering heb ik mijn embossingmal maar eens tevoorschijn getoverd. Blijft het leuk doen zo'n stipje, multifunctioneel, daar houd ik van!


Reacties

  1. Oh, lekker stoer is dit! Een leuke kaart weer Nadine!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave, stoere kaart Nadine. Goed de verschillende dingen gecombineerd...complimentjes...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave mannenkaart Nadine, superleuk gedaan met die soort en met van stropdasjes onder de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en inderdaad, gaaf papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze jongste zoon wordt 29 en wil GELD om zijn huis in te richten. Een welkome tip dus. Mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en stoer, idd mooie tekststempel!! En gave papiertejs!

    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, als hij daar niet blij mee was!! Ik weet het zeker. Heel gaaf en zeker stoer kaartje, Nadine. En leuke papiertjes zijn het zeker. Ik heb wel iets met BG.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, Nadine, een heel gaaf en stoer kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Gaaf papier heb je gebruikt en je hebt er een mooie mannenkaart mee gemaakt. De gaatjes zijn een erg leuk detail. Ik hou van simpele handelingen met groots effect. :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige mannenkaart! Tekststempel is inderdaad wel erg leuk (maar ja, wat niet bij MFT). Goed idee om met een prikpen de gaatjesrand te maken. Geeft net weer wat extra's.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien draai jij je handen niet om voor een stoere mannenkaart. Kei tof gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat supergaaf zeg!! Lekker stoer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is inderdaad een stoere mannenkaart en de tekststempel is heel leuk, bedankt voor het idee, dat slaan we even op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ah, maar deze kaart had hij nog niet! Nog van harte gefeliciteerd! Super gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts