Bij oma Dee #6...

Ik heb natuurlijk weer meegedaan met de uitdaging op het blog van Bij oma Dee. Het was dit keer een leuke  schets van Sandra. In eerste instantie leek het niet zo lastig...


...toch heb ik lopen schuiven en schuiven tot het naar mijn zin was. 



Ik wilde per se met dit papier nog eens een babykaartje maken, maar dan zonder kraft erbij (vraag me niet waarom). Ik heb de randjes maar goed in de inkt gezet, zodat de verschillende laagjes goed te zien zijn. Wel wat details toegevoegd (stempelset Eline's baby's). Maar daar doen ze vast niet moeilijk over bij het team van Bij oma Dee ;). Vond vooral de transparante button een leuk detail....

Fair aan de dijk
Morgen sta ik met mijn kaarten op de Fair aan de Dijk (veel kraampjes zijn binnen). Zin in! De voorraad is ingepakt. Eens zien of ik nog wat kwijt raak. De 5e kaart is gratis, dus daar ligt het niet aan. Bovendien doneer ik 25% van de kaartenopbrengst aan het Alpe d'HuZes team van een vriend. Als dat niet genoeg argumenten zijn, dan weet ik het ook niet meer.

Voor wie het leuk lijkt om te komen, dit is het adres:


Elly van 't Scrap Ateljeetje staat er ook, dus ook nog kans om leuk hobbymateriaal te scoren. Zelf verkoop ik naast mijn kaarten nog verschillende embellishments (tags/brads/houten figuurtjes) en restanten van papierblokjes die ik echt niet in mijn eentje op krijg (incl. MME, Echo Park, Authentique en vele anderen)...

Fijn weekend allemaal nog. 

Reacties

  1. Wat een leuke babykaart! Goed idee om de randjes te inkten, zo zijn de onderlinge laagjes net even beter zichtbaar. Het babyhoofdje er bij is leuk! Veel succes en plezier op de Fair. Ik weet zeker dat je ook zonder de acties, een bups kaarten zou verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je in je kaart gebruikt Nadine. Een goed idee is het beïnkten vancde randen, ik vond de schets er makkelijker uit zien dan het uiteindelijk was. Succes morgen op de fair, en met de verkoop gaat het zeker goed komen. Hopelijk komt er een stralend zonnetje, dan zijn er meer mensen op de been. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke uitwerking van de schets Nadine! Ennuh dat schuiven is zo herkenbaar....ik doe niets anders ;)

    Leuk dat je weer mee doet met de schets uitdaging!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel mooi en snoezig babykaartje!Mooi die kleurtjes. Ik wens je veel plezier en succes op de fair morgen! Voor mij net even te ver om te komen helaas ;)
    groetjes en fijn weekend verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje Nadine! En heel veel plezier en succes morgen.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, hoor! Staat mooi dat beïnkten van de papierrandjes. Veel plezier morgen op de Fair. Ik hoop dat je veel verkoopt!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nadine,
    je babykaart is erg leuk geworden. Ik vind die sketch er ook makkelijk uitzien, maar ben er ook nog niet aan begonnen. Nu twijfel ik of ik het wel zal doen...;-)
    Veel plezier en succes morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Nadine, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje weer Nadine en veel succes met de verkoop vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaartje Nadine !!! Leuk al die laagjes. Heel veel succes vandaag met de verkoop. Gelukkig is er veel binnen schreef je, want hier waait het wel heel erg hard.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart geworden!! En nog gefeliciteerd!! Wat zagen jullie er prachtig uit op jullie dag!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Leuk idee om de hoekjes af te ronden. Geeft meteen een hele andere uitstraling van de schets.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, de afgeronde hoekjes geven een zachte uiterlijk aan de kaart! En was het een geslaagde fair?

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geschoven hoor Nadine,hihi,het totaalplaatje is leuk geworden.Enne nog gefeliciteerd met je trouwdag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch alles nog op z'n plaats gekomen. Lekker gezellig kaartje met al die mooie kleurtjes.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje, knap met deze papiertjes!Leuk dat je weer met ons meedoet!!
    De fair was leuk, en wat heerlijk dat je zoveel hebt verkocht, had ook niet anders verwacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts