Liftchallenge #32

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben de kerstkaarten helemáál zat! Heb met enige tegenzin de laatste exemplaren voor dit jaar zitten maken. En ik zag tot mijn eigen teleurstelling dat ik er heeeeel weinig op mijn blog heb laten zien. Nou dat gaat van de week goed komen, dus houd mijn blog in de gaten als de kerstkaarten jou nog niet vervelen...

Vandaag zijn we alweer toe aan de laatste liftchallenge van dit jaar... wat gaat de tijd toch hard! De kaart die het team heeft uitgezocht is van Joanne Basile.


Ze maakt nog veel meer mooie dingen! Bekijk haar blog maar eens... Maar niet voordat jij mijn kaart hebt bekeken natuurlijk ;). Tijdens het maken was ik nog helemaal in winterse sferen. Het papier is van Action van vorig jaar en het raakt maar niet op grrr.... Normaal gesproken heb ik daar niet zoveel moeite mee, maar combineren met dit karton viel me erg tegen.

Omdat we het jaar afsluiten, heeft het hele team de toepasselijke tekst op de kaart gezet:


Nog zin in een laatste liftkaartje voor dit jaar? Je kunt je kaart linken tot en met 5 januari 2012 en dan maak je ook nog eens kans op een dubbel leuke prijs van 't Scrap Ateljeetje! Maar, wie niet waagt...

Veel plezier! Op het liftchallengeblog vind je de uitwerkingen van Cornelie en Marjan, zeker even een kijkje waard!

Reacties

  1. Wat een gave kaart hebben jullie uitgezocht. En dan jouw exemplaar, mooi hoor! En grappig met die toepasselijke tekst.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, en idd heel erg mooi van kleur!
    Heb wel de datum aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, Nadine. Zal er van de week ook eens mee aan de slag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liftkaart en uitwerking! Bijzondere kleuren heeft het papier, dat lijkt me inderdaad lastig combineren. Maar het is je toch goed gelukt. Ik miste je kerstkaartjes al op je blog, dus ik ben heel benieuwd wat je allemaal hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom maar op met die kerstkaartjes, hoor. Al kan ik voorstellen dat je ze zat bent.
    Jouw liftkaart is ondanks dat je het moeilijk te combineren papier vindt, toch erg goed geslaagd. Het is een prachtige lift, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gedaan Nadine, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een prachtig kaartje is geworden Nadine al ben je het papier tegen ahahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook dit is een prachtige gelifte kaart, leuk om zo het nieuwe jaar in te luiden. Kerstkaarten maken ben ik nu ook helemaal klaar mee maar om ze te bekijken bij anderen nog niet. Dus kom maar op met je kerstkaarten.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts