Kerstkaarten 2012 - deel 1

Zoals ik al had aangekondigd, wil ik jullie de komende dagen toch laten meegenieten van de kerstkaarten die ik heb gemaakt. Het zijn allemaal heel verschillende en het zijn ze lang niet allemaal, maar toch leuk om er nog een aantal te laten zien. Wie weet inspireert het jullie nog voor de laatste kaartjes? Of zijn jullie lekker helemaal klaar voor de kerstdagen? Ik wel, kom maar op met die kerst!

Vandaag de eerste 3... in paars- en blauwtinten, dus een beetje winterse kerstkaarten. Met glitters, een beetje embossing hier en daar en uiteraard wat bling bling. Met papier van Action.







Reacties

  1. Hele mooie kaartjes Nadine!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Nadine ! Ik vind dit een erg mooi kleurencombi voor kerst.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze heel erg mooi Nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Nadine, ook mooie kleuren! Ik hou er wel van als de kleuren eat afwijken!groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes en leuke aparte kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, wat een prachtige kleuren! En deel 1... er volgt dus nog meer, laat maar zien hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk dat we (eindelijk ;-) ) van je kerstkaarten kunnen genieten. Mooie eerste serie met je bijzondere papier. Eenvoudige opzet, maar heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi, Nadine! Leuk die wintertinten, niet zo traditioneel Kersterig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nadine,

    heel erg leuk deze kaarten! Soms moet je gewoon even op het idee komen.... Ben benieuwd naar de andere kaartjes !
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaartjes, vooral die onderste vind ik erg lief! Maak jij nou al je kaartjes anders? Of werk je ook wel in serie? Laat de rest maar komen, ik ben nieuwsgierig!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat zijn ze super geworden Nadine, ik vind ze heel erg mooi, schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten hoor! En ook mooi hoe je de foto's hebt bewerkt, lekker kerstig! Ik heb vandaag nog snel wat kaartjes gemaakt, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Laat de kerst maar komen! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes zijn dit! Mooi van kleur.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net deel 2 bewonderd en nu deel 1, kijk van boven naar beneden de bloglijst:) Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze serie, erg leuk.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts