Zomerse kaartjes met Authentique

Allereerst wil ik even iedereen bedanken die zo enthousiast meedoet aan ons super liftspektakel! We hebben al heel wat inzendingen, allemaal even mooi! En wat zijn jullie lekker op dreef! En ik maar denken dat half bloggend Nederland op vakantie was. De andere helft is blijkbaar aan het liften geslagen, leuk!!

Vandaag wil ik jullie een paar kaartjes laten zien, geen liftkaarten dit keer. Vorige week zondag was ik bij Cornelie te scrappen en we hadden al snel weer de smaak te pakken. Ik heb gewerkt met het prachtige papier van Authentique. 

Deze kaart is gemaakt n.a.v. de sketch van Margot, DT-lid van DCL. Ik vond het een leuk ontwerp. Heb er wel mijn eigen draai aan gegeven uiteraard. Dus even de sketch omgedraaid, ander randje, bloemetje... en afgemaakt met een mooie brad.

Nog een vakantiekaartje. Daar paste het postzegeldesign natuurlijk heel goed bij. En Cornelie wilde die wel even voor mij snijden met de Silhoette, dankjewel!  Ik zou alleen niet weten aan wie ik deze moet sturen, want een happy summer daar is qua weer helemaal geen sprake van hier in Nederland. Maar ik heb nog hoop op een mooie augustus-maand, jullie?

Deze kaart heb ik later in de week thuis nog gemaakt. Het is een heel klein exemplaar zonder al te veel poespas. Gewoon een uitprobeersel met een schets van Mojo Monday.
Dat was het wel zo'n beetje. Iedereen een fijne dag. Ik ga vandaag maar weer eens aan het werk. Nog drie weekjes en dan heb ík vakantie ;).

Reacties

  1. Geen happy summer? Hier is het al 2 weken prachtig weer. Af en toe een buitje en wind, maar ik heb nog geen lange broek aangehad. Toch hoop ik dat augustus ook een mooie maand wordt. Jouw kaarten zijn weer prachtig! Ja, die Cornelie maakt leuke dingen met de Silhouette! Te gek dingetje is dat. Ga je nog weg in je vakantie?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een super gave kaarten weer.
    ik zie weer mooie ideeén dat ik kan gebruiken.
    prachtige kaarten Nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier niet, het is af en toe eens lekker, maar ja... we hebben de hobby ;) Je kaartjes vind ik ge-wel-dig!! Alle drie, zou niet weten welke ik de leukste vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow these cards are all really wonderful and beautiful.
    Love them all.:):)

    Hugs Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super duper! eerste had ik natuurlijk al gezien, de laatste vind ik ook een leukerd. Rond spreekt mij altijd aan!
    Het papier is echt super gaaf! prachtige kleuren! Mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij is het qua weer enorm wisselvallig, dus een echt zomergevoel heb ik niet helaas. Je hebt weer drie prachtige kaarten gemaakt. Vooral de eerste vind ik door de opzet erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf dat je mijn sketch hebt gebruikt! :D superleuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waaauw, mooi gemaakt ! een leuke reeks !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaartjes zeg, mooie kleuren ook!
    Die bovenste is leuk omdattie scheef is maar toch klopt :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toooooof zeg. Ja die schets van Margot is erg leuk. Mooi uitgevoerd. Leuk ook de postzegel en rond ik mooi! Erg leuk die afbeelding en de rode accenten.
    Ja de liftchallenge gaat super zeg! Onwijs leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge wat een mooie kaarten Nadine, prachtig is dit papier. Leuk de postzegelkaart, heel zomers..........Geloof dat wij in het zuiden geluk hebben met het weer. Tot nu toe vrij zonnig en af en toe een klein buitje. Je ronde kaart is een toppertje, hou van ronde kaarten.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alledrie TOP Nadine!
    Erg leuk papier.
    Het bericht met jouw gelifte kaart erin staat gepland voor zaterdagmorgen 7.00.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes weer Nadine en wat is dat authentique papier mooi he? Vind die postzegelkaart wel heel erg gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige serie kaarten heb je weer gemaakt!! Mooi papier!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts