Vrolijk Pasen...

Voor wie het viert:Vrolijk Pasen! Voor wie niets met Pasen heeft: maak er een leuke vrije dag van. En voor degenen die moeten werken: werkze! Zo zag onze paastafel er vanochtend uit. Ik houd er wel van om de boel een beetje feestelijk aan te kleden. Het was een gezellige brunch met mijn ouders, mijn zus en m'n zwager. Straks gaan we lekker eten bij de ouders van Dennis, dus vandaag wordt een meer dan geslaagde dag.















Gisteren heb ik bij Cornelie gescrapt! Wel 10 uur (ja, de tijd werd goed bijgehouden door een oplettend jongetje)! Het was weer super leuk en ook nog eens heel productief, want ik heb wel 6 kaarten gemaakt. Daar zullen jullie er de komende tijd wel een aantal van te zien krijgen. Deze maakte ik een paar dagen geleden al voor mijn beste vriendin, die in november haar tweede kindje verwacht. Dit prachtige papier van My Mind's Eye is zo leuk om mee te werken (lees: verslavend ;))



Een fijn weekend allemaal!


Reacties

  1. Ziet er gezellig uit Nadine !! Wij hebben niet zo veel met Pasen, maar gaan straks wel gezellig met z'n viertjes gourmetten.
    Je kaart is prachtig !! Heel mooi hoe je dat papier verwerkt hebt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tafel ziet er heel uitnodigend uit! Fijn dat het zo gezellig was!
    Je kaartje is prachtig, dat papier is super!
    Was heel gezellig gisteren! eehhh, ken ik dat jongetje?
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nadine,
    Je tafel ziet er prachtig uit! Ook je kaartje vind ik super! Knap werk weer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die heb je heel mooi gemaakt nadine.
    heel leuk met die blokjes erop en kleurtjes.
    je tafel ziet er heel leuk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit je mooi gedekte tafel Nadine! Je kaartje is prachtig en idd wat een mooi papier. Ben benieuwd naar je kaartjes die gemaakt hebt bij Cornelie. Smakelijk vanavond!

    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige tafel, wow 10 uur knutselen, heerlijk en het resultaat mag er zijn, dit kaartje is erg mooi! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!
    Dat papier is idd geweldig!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je tafel er prachtig uit zeg! Heerlijk! Wij gaan morgen paasontbijten.
    Je kaart vind ik heel bijzonder. Ontzettend leuk met die honingraatvorm. Mooie papiertjes bij elkaar. Ik vind em super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superkaart, Nadine! Zo leuk, dat honingraatpapier en zoals je de vakjes verwerkt hebt. Ik heb dat blokje ook gekocht onlangs, nog niks mee gedaan. Je Paastafel ziet er mooi uit, zeg!
    Van jullie scrapmarathon hoorde ik al, leuk hoor!:)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje
    heel mooi feesttafel !
    en ja ik moest werken vandaag ,
    maar enkel tot 13h
    dus nog deze namiddag lekker thuis wat luieren met dit weer !
    vrolijk pasen nog !
    groetjes uit belgie
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts