Feestelijke inpakworkshop...

Vandaag begon voor mij al het weekend. En dat had ik nodig, haha. Gisteravond heb ik Cornelie geholpen met haar inpakworkshop aan 20! man, ehhh vrouw! Het was super leuk, een heel enthousiaste groep, maar intensief en slopend... Maar, volgens mij vond de groep het echt een onwijs leuke workshop en hebben ze er veel van opgestoken. Ik ook trouwens! Wat ze hebben gemaakt?

Een kleine sint-attentie (spekkies in een schattig zakje)

Een prachtig ingepakt cadeautje, zonde om uit te pakken toch?























Creaweekend Rijswijk
Ik heb nog een ruwe keel van het uitleggen, maar hulp werd gelukkig gevraagd en zeer gewaardeerd. Van Cornelie kreeg ik nog een cadeaubon van de plaatselijke hobbywinkel (had niet gehoeven, maar toch super leuk). Dus na mijn uitje zondag naar de beurs in Rijswijk, kan ik ook nog in Heerhugowaard shoppen, heerlijk! Gaan er nog meer naar Rijswijk van het weekend (of vandaag misschien?)...
Ten slotte laat ik jullie nog een paar van Cornelies foto's van de workshop zien. Dit keer geen lege tafels, want als je met z'n drieen bent is er altijd wel iemand die eraan denkt om de fotocamera te pakken.


Reacties

  1. Ja, het was even aanpoten, maar heel gezellig! Supertof dat je me hebt geholpen!!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk meiden!! En wat een drukte! (Ik ben wel nieuwsgierig naar een hobbywinkel in heerhugowaard?! :) er kunnen nooit genoeg hobbywinkels in de buurt zitten, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag ze al bij Cornelie, lief van jou om haar te helpen! Tuurlijk krijg je daar wat voor terug, geniet ervan en shop ze! Ik ben ook al naar de Kreadoe geweest, vandaag naar de Country- en Winterfair bij kasteel de Haar, dus voor mij even niks :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze ook al bij Cornelie. Lief dat je zomaar ging helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk puntzakje en inderdaad zonde om uit tepakken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lieve sintattentie en heel mooi ingepakt. Die zou je idd niet uit willen pakken. Top dat je Cornelie hebt geholpen. Zonder jou en zus was ze vast dol geworden ;-).
    Veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super gezellig uit! Geniet van je bonnen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook zo'n mooi cadeautje!!!! Ziet er daar best gezellig uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig dat je elkaar zo kan helpen. Veel plezier op de beurs en shop ze.
    Groetjes, marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er super uit zeg! Geniet van de beurs!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk dat jullie elkaar helpen en zo gevonden hebben via een blog, mijn workshop was ook zeer geslaagd, alleen een veel kleiner groepje hahaha
    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts