Last, but not least...

Vandaag is een gedenkwaardige dag. Waarom? Omdat ik mijn honderdste blogbericht post. En dat is heel wat voor iemand die het bloggen maar niet lijkt te kunnen volhouden. Hoewel ik schijven erg leuk vind (ik ben nota bene redacteur bij een communicatiebureau), vind ik het toch erg moeilijk om een blog bij te houden. Zoals jullie waarschijnlijk ook ervaren, gaat er ongemerkt heel veel tijd in zitten. Toch begin in het steeds leuker te vinden. Zeker nu ik vaker van die leuke berichtjes en steeds meer volgers krijg, die ik natuurlijk niet kan afschepen met 1 kaart in de week, haha. Dus doe ik mijn best om te blijven bloggen. Ik heb ook al wat ideetjes voor de komende weken, dus het gaat nu vast goedkomen.

Vraagje: hoeveel tijd besteden jullie per week aan je blog (ongeveer)? Ik ben benieuwd.

En dan weer even to the point, haha, daar waar het om draait: kaartjes. Ik denk dat jullie nu wel zo'n beetje al mijn prima marketing kaartjes hebben gezien. Ik heb deze voor het laatst bewaard, omdat het een van mijn favorieten is. Gemaakt zonder voorbeeld, lekker uit mijn hoofd. Dat scrapt toch het lekkerst en het snelst. Maar dan moet het nog maar net lukken natuurlijk. Hopelijk vind ik snel weer zo'n mooie papierlijn, waar ik lekker mee aan de slag kan. Ik heb namelijk bijna twee weekjes vakantie... :)

Fijne dag en bedankt voor de leuke berichtjes, altijd leuk om te lezen.

Reacties

  1. Hoi!!
    Nou ik heb genoten hoor van je papier! Prachtig! Deze kaart is ook weer een beauty! En idd bloggen wordt leuker als er af en toe een volger bij komt! en als ze je dan ook echt gaan volgen en reacties achterlaten, is het pas echt leuk! Ik kruip regelmatig achter de computer, om m'n rijtje volgers na te lopen of ze weer wat nieuws hebben gemaakt. Wat ik ook altijd doe als ik volger wordt, gelijk op m'n dashboard verwerken zodat ze op m'n blog zichtbaar zijn, met een plaatje, zo zie je direct wanneer er iets nieuws is geplaatst. Ik besteed er een paar uur per dag aan als dat lukt, maar ik zie het als een grote aanvulling van m'n hobby en beleef er veel plezier aan! Zo kom ik graag langs bij mensen die niet met de eenheidsworst mee gaan, waar je al zoveel van ziet, dáár wordt ik door geïnspireerd!
    Heel verhaal, tot blogs! Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi nadine, je kaart is weer geweldig met je laaste papier.
    ja ik besteed elke dag heel veel tijd in bloggen s'morgens, s'middags en s'avonds en altijd wel één a twee uur.
    dus dat is veel s'morgens met mijn kaart opzetten en met alles erij schrijven en kijken wie er wat nieuws op heeft gezet.
    en dan nog een twee keer op een dag om tekijken wat andere gemaakt hebben en ook kijken bij andere waar je geen volger van bent, maar ook leuk vind om een reactie tegeven bij een kaart die je mooi vind.
    dus al met al 3á4 uur per dag altijd.
    nu tot de volgende kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooie kaart, ik had je al gevraagd wel papier het was dus ik ga eens kijken of ik dat nog kan kopen vind het een erg mooie kaart geworden,
    Ik denk dat ik geiddeld per dag wel 4 uur aan het bloggen, ben terwijl ik het opschrijf denk ik tjeetje met die tijd kan ik ook heel wat andere dingen doen.....
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaart weer zeg. Dat papier vind ik erg mooi!
    Dat bloggen. Tja, je bent helemaal niet verplicht om regelmatig iets op je blog te zetten hoor. Gewoon doen wat jij wilt en zo vaak als jij wilt! Je volgers blijven toch wel komen kijken wanneer je iets hebt, of dat nou is 1x of 10x per week!
    Ik bezoek iedere dag wel blogs. Ben er dus heel veel mee bezig. Er gaat ook heel veel tijd in zitten naar mate je meer volgers krijgt. Erg leuk vind ik het, ook om geinspireerd te raken, net wat Cornelie zegt.
    Nou meid, ik ben weer benieuwd naar je volgende creatie!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jááá zeg, kom ik hier via een braziliaans (denk ik tenminste!) blog terecht en wat zie ik: Anna Paulowna! Daar woon ik ook! Tjee wat een toeval, misschien ben je weleens bij Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes geweest, dan zou het zo maar kunnen dat we elkaar ook nog weleens tegen het lijf gelopen zijn!
    Maar goed, keileuk kaartje! En laten we het maar niet hebben over de tijd die ik aan het bloggen besteed, hahaha! Dat wil ik niet eens weten! Ik probeer m'n beide blogs aardig up to date te houden en plaats 1 á 2x per week op elk blog een berichtje, maar vooral het vertalen naar het engels kost me behoorlijk wat tijd (al gaat het nu wel veel sneller dan in het begin). En reacties achterlaten is helemaal tijdverslindend, maar zóóóó leuk!
    Nou, wie weet tot ziens!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! die primapapiertjes zijn echt prachtig! en ja, ik denk dat ik meer tijd achter de computer zit voor het scrappen (blog en forum) dan achter mijn scrapbureau...

    Groetjes, Johanna

    p.s. Wat grappig dat de kop van noord-holland zo goed vertegenwoordigt is op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en supermooi papier Nadine! Ik zit meestal 'savonds achter m'n laptop en dan is het blogtijd natuurlijk! Ik spendeer er toch vele uurtjes per week aan, maar ik doe altijd eerst mijn dingen die moeten gebeuren, anders voel ik me er ook niet lekker bij. Eén ding is zeker: het werkt een beetje verslavend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, Nadine! I adore the patterned paper you used!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts