Just a few things to show...

Ik ben gek op het maken van schilderijtjes en andere dingetjes voor in huis. Ik heb van het weekend het een en ander gemaakt dat ik graag wil laten zien. Dit is een plastic fotobordje van ACTION. Heel simpel, met een leuk effect. Ik vind het een uitdaging om met goedkope materialen steeds weer iets leuks te maken. Het idee vond ik bij Paulines Hobbyparadijs in Heerhugowaard. Met deze bordjes die in allerlei formaten verkrijgbaar zijn, kun je alle kanten op. Excuses voor de slechte foto's.

Met een fotolijstjes heb ik het volgende gedaan. Er hangen er drie naast elkaar in mijn scrapkamer.
Het was een kwestie van figuurtjes snijden met de Cuttlebug, heel simpel, met een grappig resultaat.

Hopelijk kan ik vandaag nog aan de slag met een leuke challenge. Ik zal zo nog een aantal kerstkaarten laten zien die ik van het weekend heb gemaakt.

Wat doen jullie om je huis op te vrolijken? Ik ben benieuwd.

Nadine


Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts