Drukte op de Kreadoe 2010

Gisteren was ik met mijn schoonmoeder en mijn zus naar de Kreadoe in Utrecht. Tegelijk met nog een miljoen andere mannen, vrouwen en kinderen... leek wel. We waren het er alledrie over eens: volgend jaar gaan we gewoon weer naar Rijswijk. Kreadoe is gewoon té druk, te veel om te overzien. Maar ik ben blij dat ik het een keer zelf heb ervaren. Uiteindelijk nog wel heel leuke dingen meegenomen natuurlijk.

- Nestabilities (gewone rondjes, eindelijk!)
- Cuttlebug embossing mallen voor kerst en verjaardagen
- Een blokje papier en nog wat andere kleine dingetjes.

Het lijkt niet veel, maar bij elkaar is het toch weer een aardig bedrag, ik kan voorlopig wel weer vooruit, denk ik. Ik moet zometeen om 13.00 uur handballen, dus hoop voor die tijd nog een paar kaartjes te kunnen maken.

UPDATE
Het is gelukt... weer met Bo Bunny-papier. Een kaart die ik al diverse keren heb gemaakt, voor verschillende gelegenheden, maar ik blijf hem leuk vinden. Ik heb nu nog een paar kleine restjes over. Die bewaar ik altijd in een grote bak, waarmee ik eens in de zoveel tijd weer eens iets maakt. Een restjes-kaart of layout. Wat doen jullie met al die restjes, die eigenlijk nog te mooi zijn om weg te gooien?

Fijne avond allemaal!













Reacties

  1. Leuke kerstkaarten!
    Het was inderdaad te druk... dus volgend jaar misschien ook maar rijswijk proberen :)

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts